Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

čeština

Autor Bílek 
čeština
10. 01. 2011 10:40
Pěkný den, v novém PartnerLinku je jiná čeština, podklady XML, které byly ve starém programu mnoho let správně česky, mají nyní rozhozenou češtinu. Je to chyba nového programu, nebo v čem je problém?
Dále se nám nelíbí, že po načtení XML podkladu se tento ve zdroji smaže, dále je po načtení do zdrojové složky vložena řada nějakých souborů, zřejmě protokolů PartnerLinku, které nejsou v této originální datové struktuře dat zpracování mezd žádoucí.
I zde děkuji za odpověď. Bílek, Přerov
Re: čeština
10. 01. 2011 13:06
Dobrý den, nainstalujte si prosím verzi 1.5.1, která problémy s češtinou a protokoly řeší. Mazání XML podkladu lze odstanit v konfiguraci. Menu Zobrazit-Nastavení-Portál ZP/Portál veřejné zprávy - Mazat soubory.

Pokud ovšem tento soubor umístíte do automaticky sledované složky a nebude odstraněn či přesunut do archivu, bude zpracováván stále dokola.

S pozdravem,
Dobromil Malý
Re: čeština
10. 01. 2011 17:15
Dobrý den,
máme stejný problém s češtinou jako pan Bílek nicméně pokud jsem chtěl využít vaší rady a provést aktualizaci na verzi 1.5.1, tak po instalaci se program hlásí stále jako verze 1.5.0.0. Instalační soubor jsem stahoval ze stránek www.partnerlink.cz v sekci "stažení programu" a zvolil 32bit verzi pod odkazem 1.5.1.
Zkoušel jsem jak aplikaci přeinstalovat, tak i odinstalovat starou verzi a instalaci nové, ale žádná změna. Problém s češinou stále přetrvává.
Díky za radu.
Petr Šebek, Synthon, s.r.o.
Re: čeština
10. 01. 2011 18:11
Dorý den,
pokud jste si uložili instalaci 1.5.1 z našeho webu, pak máte správnou verzi. V uvítací obrazovce se zatím ještě zobrazuje stále 1.5.0.0.

Píšete, že problém s češtinou přetrvává - zobrazuje si soubor/větu/dávku načtenou až touto novou verzí nebo v nové verzi zobrazujete data načtená ve staré verzi?
Děkuji.

S pozdravem,
Dobromil Malý
Re: čeština
11. 01. 2011 10:23
Také jsem dnes 11.1.2011 provedl přeinstalaci nové verze "1.5.1"., která se neustále zobrazuje jako 1.5.0.0. provedl jsem nové načtení dávky XML na OSSZ a čeština není v pořádku! Kontrolou datumů kompilace programu PartnerLink, není přítomen žádný soubor ze dne 10.1.2011, kdy mělo k nápravě češtiny dojít. Včera 10.1.2011 jsem problematiku řešil telefonicky i vzory XML e-mailem s panem Švihlíkem, proto musí mít nová verze - oprava čeština datum 10.1. nebo 11.1. Děkujeme za neodkladné provedení opravy programu, aby jsme PartnerLink mohli v roce 2011 používat.
Kontakty na mne pro případnou spolupráci v této věci jsou uvedeny ve zmíněném e-mailu.
S pozdravem
Bílek V., Přerov
V.Kasal
Re: čeština
11. 01. 2011 15:14
Dobromil Malý napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Dobrý den, nainstalujte si prosím verzi 1.5.1,
> která problémy s češtinou a protokoly řeší.
> Mazání XML podkladu lze odstanit v konfiguraci.
> Menu Zobrazit-Nastavení-Portál ZP/Portál
> veřejné zprávy - Mazat soubory.
>
> Pokud ovšem tento soubor umístíte do
> automaticky sledované složky a nebude odstraněn
> či přesunut do archivu, bude zpracováván
> stále dokola.
>
> S pozdravem,
> Dobromil Malý

Nerozumím Vaší odpovědi ohledně souborů - proč by se měl zpracovávat stále dokola - to je ale asi chyba v programu. Mám více firem a tedy i více adresářů a proč by soubory nemohly zůstávat v původní podobě? Kde je vysvětleno, co je "automaticky sledovaná složka"? Vaše nápověda na webu je dost ubohá. Dovolat se k vám nedá, naco jsem si platil podporu?
V.Kasal
Re: čeština
19. 01. 2011 12:43
Dobrý den,
kolega Vám popisoval situaci kdy budete mít nastavenu složku na automatické sledovaní a načítaní souboru z ní a zároveň si nezaškrtenete možnost odstranění těchto již načtených zpráv. To by způsobilo zmíněné cyklování..
Automaticky sledovaná složka je složka ze které bude program automaticky načítat datové věty v situaci kdy bude spuštěn a vy v této složce budete mít tyto soubory umístěné nebo je tam umístíte.
Pokud zpracováváte podání za více firem, tak budete potřebovat funkci seznam uživatelů, která bude obsažena v příští verzi aplikace.
Po vydání programu jsme skutečně měli přetížené telefonní linky, nyní už by jste ale neměl mít problém se k nám dovolat.
Pokud zavoláte, tak Vám rádi zodpovíme veškeré dotazy
Autor:

Váš email:


Předmět:


Prevence spamu:
Prosim, zadejte kod, ktery vidite v obrazku pod timto textem. Jestlize je kod spatne citelny, zkuste jeho obsah odhadnout. Zadate-li chybny kod, bude vygenrovan obrazek novy a muzete zkusit stesti znovu.
CAPTCHA
Příspěvek:
Toto je moderované diskusní fórum. Váš příspěvek zůstane skryt dokud nebude schválen moderátorem nebo administrátorem.