Dobrý den,
vyzkoušejte prosím následující postup:
1. Zavřete program PartnerLink.
2. Zkontrolujte zdali máte zálohu vašeho kvalifikovaného certifikátu ve formátu *.PFX (s soukromým klíčem)
3. Pokud ano tak odeberte Váš certifikát ze systémového úložiště. (Internet Explorer – Nástroje – Možnosti Internetu – Obsah – Certifikáty – Osobní)
4. Následně nainstalujte Váš certifikát zpět ze zálohy (PFX soubor) a při instalaci nezaškrtávejte pole povolit silnou ochranu privátního klíče.
5. Nastavte znovu Váš certifikát v programu PartnerLink a zkuste znovu zpracovat dávku. (pro jistotu ji znovu načtěte)
Pokud Vám tento postup nepomůže, tak vyzkoušejte stáhnout a naistalovat verzi 1.5.3., která by měla být dnes uvedena na webu.
V případě dalších komplikací nás prosím kontaktujte telefonicky.