Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Chyba 17813

Autor Honzíková 
Chyba 17813
01. 02. 2011 12:35
Dobrý den,
při podání Přehledu o výši pojistného za leden přes PartnerLink se nám vrátilo podání s chybou 17813.
Popis hlavní chyby: E-podání mohlo být zasláno zastaralou verzí programu nebo se e-podání nepodařilo dešifrovat.
Poradíte nám, co s tím ?
Re: Chyba 17813
01. 02. 2011 13:34
Dobrý den,
na tomto problému v současné době pracuje programátor aplikace ve spolupráci s ČSSZ.
Čekáme na jejich vyjádření k této situaci.
Problém nesouvisí s dešifrování, nýbrž se strukturou datové věty.
Re: Chyba 17813
01. 02. 2011 14:22
Pěkný den,
také jsme se dnes 1.2.2011 setkali s uvedenou chybou. Zajímavé je, že starým PortLinkem2010 Přehled.. za 2011 odeslat jde a dokonce je PVS i bez chyb přijat! Podklady programátorům NZ Servis k rozšifrování, v čem je problém, jsme již po telefonické domluvě odeslali e-mailem na podporu. Děkujeme za promptní vyřešení.
Re: Chyba 17813
01. 02. 2011 17:11
Dobrý den,
problém bude vyřešen v příštím verzi aplikace 1.5.4.0.
Tato verze bude umístěna na webových stránkách po otestování možná již zítra odpoledne.
Honzíková
Re: Chyba 17813
02. 02. 2011 17:47
Re: Chyba 17813
02. 02. 2011 17:52
Nová verze programu dnes úspěšně prošla testováním.
Očekáváme tedy její umístění na web po konečném doladění.
Pravděpodobně tedy až zítra.
Autor:

Váš email:


Předmět:


Prevence spamu:
Prosim, zadejte kod, ktery vidite v obrazku pod timto textem. Jestlize je kod spatne citelny, zkuste jeho obsah odhadnout. Zadate-li chybny kod, bude vygenrovan obrazek novy a muzete zkusit stesti znovu.
CAPTCHA
Příspěvek:
Toto je moderované diskusní fórum. Váš příspěvek zůstane skryt dokud nebude schválen moderátorem nebo administrátorem.