Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

chyba 1001

Autor silar 
chyba 1001
04. 02. 2011 15:19
Po odeslání Přehledu na ČSSZ se v programu PartnerLink objevilo hlášení "Nepodařilo se uzavřít protokol (zpráva byla přijata). Chyba 1001.
Co to znamená a jak chybu odstranit?

Silar
Re: chyba 1001
07. 02. 2011 09:52
Dobrý den,
snažím se Vám zjistit význam chyby 1001, bohužel se nemohu od rána dostat na web ČSSZ.
Jakmile se mit o podaří, tak vám napíši co ji způsobuje a pokusím se Vám poradit.
Re: chyba 1001
07. 02. 2011 11:13
Dobrý den,
zašlete nám prosím soubor partnerlink.sdf který naleznete zde:
C:\ProgramFiles\NzServis\PartnerLink\Data\

Zašlete jej prosím na mlůj email hanzak@nzservis.cz

Na soubor se podívá programátor aplikace.
Re: chyba 1001
08. 02. 2011 00:31
Dobrý večer, stejná chyba se mi objevila také. Odeslal jsem data cca. za 10 klientů a při zaslání dat posledního mi přišla potvrzenka z PVS, že data byla zpracována a převzata v pořádku, bohužel v PartnerLinku se mi objevil místo zelené fajfky otazník a popis výše zmíněné chyby. Věřím, že spolupráce s PVS není optimální, ale minimálně chybová hlášení, jako poskytovatel připojení a komunikace, by jste měli mít tuto drobnost, jak se říká,pod palcem. Chápu jednu věc, že se věci ohledně bezpečnosti komunikace mění, ale nechápu proč věci fungující fungují složitě a nebo vůbec. viz portál VZP.... Myslím že nás uživatelů je tu dost, co mají i jiné problémy, než zaobírat připojením a po vyběhání si všech certifikátů, plných mocí atd...
ještě řešit aby to vše fungovalo. Víte, dělají se mzdy, uzávěrky účetnictví a takové drobnosti. Neberte to osobně jako firma,
u nás Váš program funguje až na drobnosti dobře, je to spíš k zamyšlení. Děkuji a přeji fajn den. Prosím o popis a řešení chyby 1001.
S pozdravem i panu programátorovi.
Milan Zvěřina
Re: chyba 1001
08. 02. 2011 15:47
Dobrý den,
po odeslání Přehledu na ČSSZ se v programu PartnerLink objevilo hlášení "Nepodařilo se uzavřít protokol (zpráva byla přijata). Chyba 1001.
Co to znamená a jak chybu odstranit?
Emailem mi došlo potvrzení, že podání bylo zpracováno bez chyb (DIS@cssz.cz).
Pavelková
Re: chyba 1001
09. 02. 2011 12:23
Dobrý den,
tato chyba zřejmě znamená momentální přetížení PVS.
Zdá se, že na zprávy u kterých se tato chyba objeví nejsou schopni poslat odpověď (doručenku).
Ta přijde pouze do emailu.
Můžete vyzkoušet její ruční vyžádání kliknutím pravým tlačítkem myši na konkrétní zprávu a opětovným zvolením možnosti odeslat.
Re: chyba 1001
10. 02. 2011 17:50
Připojuji se k předchozím dotazům na stejné hlášení "Nepodařilo se uzavřít protokol (zpráva byla přijata)" a na stejnou chybu "Chyba 1001". Ani do dnešního dne, t.j. 10.02. do 15,30 hod nebyla chyba odstraněna.
Zkusil jsem, podle předchozí rady, ruční vyžádání klinknutím pravým zlačítkem myší na konkrétní zprávu. Otevřela se však pouze nabídka "Načíst" nebo "Smazat". Nabídka odeslat se nezpřístupní.
S pozdravem
Černý
Re: chyba 1001
17. 02. 2011 16:33
Dobrý den, také se připojuji k předchozím dotazům a potvrzuji co napsal pan Černý. Nemáte pro nás nějakou novou informaci?
Děkuji a přeji hezký den. Rounová
Re: chyba 1001
22. 02. 2011 10:42
Dobrý den,
tyto chybové stavy z PVS byly přezkoumány a budou vyřešeny ve verzi aplikace 1.5.6.0.
Posečkejte tedy prosím a řiďte se potvrzujívími emaily od ČSSZ.
Děkuji za pochopení
Autor:

Váš email:


Předmět:


Prevence spamu:
Prosim, zadejte kod, ktery vidite v obrazku pod timto textem. Jestlize je kod spatne citelny, zkuste jeho obsah odhadnout. Zadate-li chybny kod, bude vygenrovan obrazek novy a muzete zkusit stesti znovu.
CAPTCHA
Příspěvek:
Toto je moderované diskusní fórum. Váš příspěvek zůstane skryt dokud nebude schválen moderátorem nebo administrátorem.