Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

odeslání OZN na CSSZ

Autor Havelková 
odeslání OZN na CSSZ
11. 04. 2011 07:46
Dobrý den,

stáhla jsem si ze mzdového programu soubor s "oznámením o nástupu do zaměstnání" stejným způsobem jako vždy, do Partner Linku se mi to stáhlo v pořádku, ale při odeslání mi to hlásí "Fatální chybu-systém nemůže nalézt soubor."
Poraďte mi co s tím mám dělat.
Děkuji Havelková
Dobrý den,
dle chybového hlášení to vypadá, jako by byl soubor před odesláním smazán ze složky programu, nebo by k němu program nemohl přistoupit.
Vyzkoušejte prosím soubor opětovně načíst a znovu odeslat.
Nejprve původní formulář odstraňte z programu.
Pokud by se chyba opět objevila, tak bych Vás poprosil o zaslání souboru PartnerLink_warm.txt na email portlink@nzservis.cz.
Tento soubor naleznete v: C:\ProgramFiles\NzServis\PartnerLink\Data
Re: odeslání OZN na CSSZ
31. 05. 2011 10:37
Dobrý den, chtěla jsem se informovat, zda program PartnerLink v. 1.6.0.0. při odeslání ELDP smaže z média načtenou datovou zprávu ? Jde to nějak eliminovat (zamčením média apod..) ?
Předem děkuji za odpověď
Dobrý den,
toto je otázka nastavení.
Soubor se po načtení do aplikace,odstraní ze složky, kde je uložen.
Takto je program nastaven po instalaci.
Jestliže toto nastavení chcete změnit, tak otevřete:
Nastavení - Portál veřejné správy
Vpravo dole zrušte možnost mazat soubory.
Dobrý den,
nastavuji nově Partnerlink. Odeslal jsem zprávu o nástupu do zaměstnání. V seznamu zpráv mi to napíše: zpracovávám zprávu - odesílám zprávu - zpracování bylo dokončeno. Na email mi ale nepřijde žádné potvrzení o úspěšném doručení ani se takové hlášení neobjeví v partnerlinku. Na ČSSZ jsem telefonoval, zpráva přijata nebyla. Nevím, nastavení..
Dobrý den,
tento postup stavů zprávy se mi nezdá správný.
Potřebuji se Vás dotázak na několik skutečností:
- Jakou máte verzi aplikace PartnerLink ? (Nápověda - O aplikaci)
- Jste určitě v seznamu zpráv pro ČSSZ ? Nemáte otevřenou záložku systémová Hlášení ?
- Jaký je tedy aktuální stav zpracování zprávy ?
- Postupoval jste tak, že jste zpávu načetl, poté jste zvolil odeslat a klikl na tlačítko podepsat zprávu ?¨

Pokud Vám vyhovuje více emailová komunikace, tak mi můžete napsat na email: hanzak@nzservis.cz
Pokusím se Vám blížě poradit a popřípadě s Vámi projdu nastavení aplikace.
Autor:

Váš email:


Předmět:


Prevence spamu:
Prosim, zadejte kod, ktery vidite v obrazku pod timto textem. Jestlize je kod spatne citelny, zkuste jeho obsah odhadnout. Zadate-li chybny kod, bude vygenrovan obrazek novy a muzete zkusit stesti znovu.
CAPTCHA
Příspěvek:
Toto je moderované diskusní fórum. Váš příspěvek zůstane skryt dokud nebude schválen moderátorem nebo administrátorem.