Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Změna IČA

Autor Franta 
Změna IČA
26. 07. 2011 14:41
Dobrý den,

po změně IČa naší firmy nám hlásí odesílání na ČSSZ chybu 1046 - měnili jsme i elektronický podpis. Co je třeba udělat pro to aby vše opět fugovalo?
Re: Změna IČA
10. 08. 2011 09:13
Dobrý den,
pokud máte naistalovanou poslední verzi aplikace PartnerLink (tj 1.6.2.0.), tak můžete posílat na čssz přes nové rozhraní VREP.
Před podpisem zprávy nastavíte nad tlačítkem podepsat místo PVS VREP1, tím pádem již budete zasílat přes VREP.
Tímto krokem se nadobro vyhnete chybě 1046.
Autor:

Váš email:


Předmět:


Prevence spamu:
Prosim, zadejte kod, ktery vidite v obrazku pod timto textem. Jestlize je kod spatne citelny, zkuste jeho obsah odhadnout. Zadate-li chybny kod, bude vygenrovan obrazek novy a muzete zkusit stesti znovu.
CAPTCHA
Příspěvek:
Toto je moderované diskusní fórum. Váš příspěvek zůstane skryt dokud nebude schválen moderátorem nebo administrátorem.