Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Chyba 1000 - Chyba při dotazu na výsledek

Autor Radek Stodola 
Radek Stodola
Chyba 1000 - Chyba při dotazu na výsledek
24. 04. 2012 10:48
Dobrý den,
jak jsem zjistil, chyba 1000 je dost častým dotazem na tomto fóru. Také s tím máme problém, někdy se nám u výsledku dávky zobrazí zelená "fajfka" a někdy se zobrazí otazník s chybou č.1000 - chyba při dotazu na výsledek. (mail o správném zpracování ale přijde). A asi to nedá nijak "opravit". Možná je to tím, že v té době je server ČSSZ zaneprázněn zpracováním velkého množství příchozích dávek a asi dojde k výpadku spojení.
Při poslední dávce - evidenčních listů, se nám opět zobrazila chyba č.1000. Při dotazu na ČSSZ nám bylo odpovězeno, že naše dávka (soubor) je stále ve stavu čekání na zpracování (dávka byla poslána dnes v 7:05 hod).

Chci se zeptat, jestli vyhodnocení dávky trvá z důvodu, že počet záznamů v dávce je velký (530) nebo jsme se "trefili" do období, kdy uživatelé posílají velký počet dávek a server ČSSZ není schopen dávky rychle zpracovávat (...možná by ten dotaz měl ale být poslán na ČSSZ) ?

Děkuji.
Dobrý den,
toto je bohužel opravdu častý problém uživatelů kanálu VREP.
Důvodem může být jak vytíženost serverů, tak možná i velký počet záznamů v dávce.
Tímto si ovšem nejsem jistý a na ČSSZ by Vám na tuto otázku skutečně možná odpověděli přesněji.
Dobrý den,
omlouvám se, že nezakládám nové vlákno, ale ono to spolu souvisí. Dva dny po sobě jsme taky měli chybu 1000 a po telefonátu s CSSZ jsem zjistil, že dávky, ve kterých je více než 300 položek, zpracovávají až v noci. Ne ihned, takže prodleva, kdy Partnerlink čeká na zprávu o výsledku zpracování je nejspíše zbytečná. CSSZ po nocnim zpracování vystaví výslednou zprávu, ale vypadá to, že Partnerlink s tímto stavem nepočítá a "neumí" ji stáhnout a zobrazit.

Pokud je tomu skutečně tak, je možné zapracovat úpravy, které by byly schopné párovat výsledek nočních zpracování s odeslanou zprávu? Kdyby Partnerlink byl schopen informovat uživatele o odloženém zpracování, taky by to pomohlo. Předpokládám, že limit 300 položek je ale nedokumentovaná zálěžitost.

Děkuji za reakci
S pozdravem Martin Vilím
Dobrý den,
předávám tento Váš poznatek programátorovi aplikace aby situaci posoudil, případně kontaktoval ČSSZ a vše ověřil.
Vývojové oddělení
Re: Chyba 1000 - Chyba při dotazu na výsledek
28. 05. 2012 11:45
Dobrý den,

komunikace s ČSSZ je popsaná tzv. GavTalk Protokolem (Government GatewayDocument Submission Protocol), kterým se řídí i naše aplikace. V něm je popsáno, jakým způsobem se má aplikace dotazovat na výsledek zpracování a přesně tak i činí.

O interních procesech ČSSZ nám není nic známo, nicméně externí komunikace by se měla řídit daným protokolem.
Autor:

Váš email:


Předmět:


Prevence spamu:
Prosim, zadejte kod, ktery vidite v obrazku pod timto textem. Jestlize je kod spatne citelny, zkuste jeho obsah odhadnout. Zadate-li chybny kod, bude vygenrovan obrazek novy a muzete zkusit stesti znovu.
CAPTCHA
Příspěvek:
Toto je moderované diskusní fórum. Váš příspěvek zůstane skryt dokud nebude schválen moderátorem nebo administrátorem.