Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Klíč neexistuje

Autor Kočová 
Klíč neexistuje
03. 05. 2012 16:02
Po podepsání zprávy se objeví: Při podepisování byl oznámen kryptografický problém! Hlášený problém klíč neexistuje. Prověřte nastavení a vhodnost certifikátů k podepisování.
Certifikáty máme nastavevé podle návodu. Kde může být chyba?
Re: Klíč neexistuje
04. 05. 2012 09:37
Dobrý den,
vyzkoušejte následující postup:
1. Zavřete aplikaci PartnerLink.
2. Zkontrolujte, zdali máte zálohu vašeho kvalifikovaného certifikátu ve formátu *.PFX (se soukromým klíčem)
3. Pokud ano, tak odeberte Váš certifikát ze systémového úložiště. (Internet Explorer–Nástroje–Možnosti Internetu–Obsah–Certifikáty–Osobní)
4. Následně nainstalujte Váš certifikát zpět ze zálohy (PFX soubor) a při instalaci nezaškrtávejte pole povolit silnou ochranu privátního klíče.
5. Nastavte znovu Váš certifikát v aplikaci PartnerLink a zkuste znovu zpracovat dávku. (pro jistotu ji znovu načtěte)
V případě, že používáte certifikát, který je uložen na čipové kartě, tak je postup následující:
1. Odstraňte certifikát z úložiště. (Internet Explorer – Nástroje – Možnosti Internetu – Obsah – Certifikáty – Osobní – tlačítko Odebrat)
2. Pomocí aplikace, která slouží k práci s čipovou kartou certifikát znovu nainstalujte do systému.
3. Nastavte znovu Váš certifikát v aplikaci PartnerLink a zkuste znovu zpracovat dávku. (pro jistotu ji znovu načtěte)
Autor:

Váš email:


Předmět:


Prevence spamu:
Prosim, zadejte kod, ktery vidite v obrazku pod timto textem. Jestlize je kod spatne citelny, zkuste jeho obsah odhadnout. Zadate-li chybny kod, bude vygenrovan obrazek novy a muzete zkusit stesti znovu.
CAPTCHA
Příspěvek:
Toto je moderované diskusní fórum. Váš příspěvek zůstane skryt dokud nebude schválen moderátorem nebo administrátorem.