Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Odesílání souboru důchodového spoření na EPO

Autor Viznar 
Dobrý den, při odesílání souboru na daňový portál EPO, se nám objeví chyba, "Při zpracování došlo k chybě. Odpověď EPO nemá správný podpis."
Na finanční správě nám bylo sděleno, že nemusíme žádný šifrovací certifikát u nich registrovat, stačí když použíjeme stejný certifikát, který používáme na ČSSZ, máme vyřizen certifikát POSTSIGNUM. Můžete poradit, certifikát uživatele od POSTSIGNUM máme správně přiřazený pod záložkou EPO ministersto financí.
Děkuji.
Dobrý den,
budu Vás muset poprosit o zaslání souboru PartnerLink_warn.txt, kde snad dohledáme více informací.
Soubor naleznete zde: C:\ProgramFiles\NzServis\PartnerLink\DATA
Zašlete nám jej prosím na adresu portlink@nzservis.cz
Děkuji
Dobrý den, děkuji, za rychlou reakci, bohužel kolegyně, která to včera odesílala, má dneska dovolenou, soubor pošlu příští týden.
Dobrý den, kontaktovali jsme finanční správu a i přes hlášku Při zpracování došlo k chybě. Odpověď EPO nemá správný podpis." nám přišlo, že soubor přijat a potvrdili, je vše O.K.chybová hláška je matoucí, prosím o info, jak toto vyřešit, certifikát je vpořádku, info z Postignum.
Děkuji.
Dobrý den,
jejich server zdá se má velké problémy s vyhodnocováním zpracování.
Vše předávám na vyšší místa k vysvětlení a vyřešení.
Dobrý den, je něco vyřešeno nebo se stále řeší.
Děkuji.
Dobrý den,
shůzka s přestaviteli kanálu EPO bohužel ještě neproběhla.
Dobrý den,

temto měsíc zasíláme poprvé hlášení důchodového spoření prostřednictvím PartnerLinku. Na FÚ mi bylo sděleno, že není nutné nějaké další registrace. Hlášení se dlouhou dobu odesílá a stále čeká na výsledek zpracování. Je to prosím v pořádku nebo došlo k nějakému chybovému odeslání. Děkuji Zbořilová
Dobrý den,
velmi se Vám omlouvám ale problém s doručenkami jsem již předal na vyšší místa k vyřešení.
Bylo mi přislíbeno, že se bude konat schůzka s představiteli kanálu EPO.
Bohužel nemám od té doby další informace.
Vše budu urgovat
Dobrý den

Máme také problém s odesíláním hlášení důchodového spoření prostřednictvím PartnerLinku. Hlášení se dlouhou dobu odesílá a stále čeká na výsledek zpracování.
Prosím můžete napsat kdy počítáte že bude tento problém vyřešen.
Ještě se chci zeptat. Když program čeká na zpracování, odeslala se a byla přijata odeslaná zpráva, nebo se někde ztratila a musíme jí poslat znovu přes web daňového portálu?
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
jestliže má zpráva stav zpracování "čekání na výsledek", tak byla skutečně odeslána.
Ohledně doručenkových zpráv s výsledkem zpracování:
Bohužel stále nemám další informace, vše zaurguji zjistím stav řešení a budu Vás informovat.
Dobrý den
Máme také problém s odesíláním hlášení důchodového spoření prostřednictvím PartnerLinku. Hlášení se dlouhou dobu odesílá a stále čeká na výsledek zpracování. Nepřijde ani žádné potvrzení o doručení.
Je již nějaké řešení? Tím že nemáme potvrzeno doručení, nemáme nic v ruce, kdyby jim data nedošla.
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
máte v nastavení vyplněn email,na který požadujete zasílání doručenek ?
Můžete jej vyplnit v: Nastavení - EPO
Emailové doručenky jsou to jediné, co slouží jako důkaz zaslání zprávy.
S příjmem doručenek do aplikace od kanálu EPO jsou bohužel stále problémy.
Dobrý den,
email v nastavení EPO máme samozřejmě vyplněn.
Když nám email nepřijde a je to jediný důkaz o zaslání zprávy, jak máme tedy nastalou situaci řešit.
Děkuji
Dobrý den, funguje již potvrzení emailem, že byla zpráva odeslána a doručena na FÚ?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
doručenkové emaily o stavu e-podání na kanál EPO jsou z naší strany plně funkční.
Můžete mi prosím poradit, na koho se obrátit, když z Vaší strany je to v pořádku?
Děkuji. Frűhlingová
Dobrý den,
zkuste se prosím obrátit na tuto emailovou adresu:
epodpora@fs.mfcr.cz

Jedná se o technickou podporu epodání na MF.
Děkuji, TP MF budu kontaktovat.
Příjemný den.

Eva Frűhlingová
Dobrý den, na podpoře MF mi odpověděli:

Jestliže jste odesílala podání prostřednictvím nějakého SW třetích stran (Partnerlink) a nemáte uloženo podací číslo ani soubor s potvrzením s koncovkou " potvrzeni.p7s,
doporučuji se obrátit na dodavatele tohoto SW s žádostí zda a případně jakým způsobem je možné tyto údaje z tohoto SW získat.


Děkuji za odpověď.
Eva Frűhlingová
Dobrý den,

v tuto chvíli to bohužel není možné. Podací číslo i soubor s potvrzením (potvrzení.p7s) máme v systému k dispozici, slouží ovšem pouze pro interní zpracování a není možné ho vyexportovat.

Jelikož se množí požadavky na tento soubor, plánujeme do další verze přidat možnost jeho exportu do souboru a zobrazení podacího čísla v seznamu dokladů.
Dobrý den,
A kdy plánujete novou verzi? Naše společnost testuje odesílaní podání přes Partnerlink a bez čísla podání a hesla nejsme schopni sledovat zpracování daného podání.

Děkuji za odpověď
Ivo Petkanov
Re: Odesílání souboru důchodového spoření na EPO
02. 08. 2013 09:51
Dobrý den,
datum vydání nové verze nebylo prozatím stanoveno.
Lukáš Švihlík



Upraveno 1krát. Naposledy upravil hejcman (05. 08. 2013 09:21).
Autor:

Váš email:


Předmět:


Prevence spamu:
Prosim, zadejte kod, ktery vidite v obrazku pod timto textem. Jestlize je kod spatne citelny, zkuste jeho obsah odhadnout. Zadate-li chybny kod, bude vygenrovan obrazek novy a muzete zkusit stesti znovu.
CAPTCHA
Příspěvek:
Toto je moderované diskusní fórum. Váš příspěvek zůstane skryt dokud nebude schválen moderátorem nebo administrátorem.