Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Kryptografický problém - klíč nenalezen

Autor Anonymní uživatel 
Anonymní uživatel
Kryptografický problém - klíč nenalezen
06. 03. 2014 12:16
Dobrý den, po aktualizaci a nainstalování nového podpisového certifikátu se při podepisování zpráv na ČSSZ objevuje chybová hláška "Při podepisování byl oznámen kryptografický problém", že klíč neexistuje. Certifikát je však platný, v PartnerLinku nastaven, ale zásilky podepsat nejde. Zkoušel jsem i reinstalovat certifikát, ale beze změny.

Děkuji za radu.
Re: Kryptografický problém - klíč nenalezen
06. 03. 2014 13:12
Dobrý den,
vyzkoušejte prosím následující postup:
1. Zavřete program PartnerLink.
2. Zkontrolujte zdali máte zálohu vašeho kvalifikovaného certifikátu ve formátu *.PFX (s soukromým klíčem)
3. Pokud ano tak odeberte Váš certifikát ze systémového úložiště. (Internet Explorer – Nástroje – Možnosti Internetu – Obsah – Certifikáty – Osobní)
4. Následně nainstalujte Váš certifikát zpět ze zálohy (PFX soubor) a při instalaci nezaškrtávejte pole povolit silnou ochranu privátního klíče.
5. Nastavte znovu Váš certifikát v programu PartnerLink a zkuste znovu zpracovat dávku. (pro jistotu ji znovu načtěte)

Pokud zálohu nemáte tak:
nejprve zkontrolujte, zdali máte certifikát nainstalovaný správně v úložišti.
Ovládací panely - Možnosti internetu - Obsah - Certifikáty
Certifikát musí být v záložce osobní a obsahovat privátní klíč.
Teprve pokud ověříte následující skutečnosti, tak můžete vytvořit zálohu certifikátu (i s privátním klíčem) pomocí funkce exportovat.
Poté provédst postup pospsaný výše.
Autor:

Váš email:


Předmět:


Prevence spamu:
Prosim, zadejte kod, ktery vidite v obrazku pod timto textem. Jestlize je kod spatne citelny, zkuste jeho obsah odhadnout. Zadate-li chybny kod, bude vygenrovan obrazek novy a muzete zkusit stesti znovu.
CAPTCHA
Příspěvek:
Toto je moderované diskusní fórum. Váš příspěvek zůstane skryt dokud nebude schválen moderátorem nebo administrátorem.