Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Výběr podpisového certifikátu

Autor Alena 
Dobrý den,
od 20.9.2016 mám nový podpisový certifikát. Tento mně nejde nastavit v programu PartnerLink pro odesílání dat na ČSSZ. Když dám v nastavení výběr podpisového certifikátu a kliknu na tři tečky nebo OK, tak se vše "kousne". Musím spustit správce úloh, abych se z programu dostala. Můžete mi poradit? Zkoušela jsem to několikrát. Děkuji. Hezký den. Birkeová
Tak už vím, musím kliknout na číslo původního certifikátu, ne na tři tečky ani OK, to se vše opravdu blokne.
Re: Výběr podpisového certifikátu
05. 10. 2016 10:14
Dobrý den,
prosím o zaslání logu aplikace C:\Program Files\NZServis\PartnerLink\Data\PartnerLink_warn.txt na email hotline@nzservis.cz.
Také prosím o informaci jaký Windows OS používáte předem děkuji..
Dobrý den,

chtěl bych poděkovat uživateli Alena za radu:
"Tak už vím, musím kliknout na číslo původního certifikátu, ne na tři tečky ani OK, to se vše opravdu blokne."

Je to skutečně tak. Pokud se klikne na TŘI TEČKY pro výběr certifikátu, pak se tento ještě zobrazí a program ZTUHNE !!!
Kliknutí na OK či STORNO již je k ničemu a je nutno program násilně ukončit přes Správce úloh ve Windows. To programu PartnerLink a jeho databázi nemusí být po chuti.

--------
Pokud se ale klikne do editačního řádku, kde je certifikát zobrazen svým kryptografickým otiskem, pak se také zobrazí příslušný certifikát zobrazí a lze korektně potvrdit kliknutím na OK. PartnerLink "nezhutne".
--------

Vzkaz pro autory programu:
---
Pro nás uživatele je tento stav značně matoucí. Prosím Vás o opravu této chyby programu. Vždyť jen na diskuzi se tento problém objevuje vícekrát, a už někdy od května. Vzhledem k tomu že soubor "PartnerLink.Win.exe" je kompilován 1.2.2016, lze se domnívat, že problém trvá ve verzi 1.10.3.0 od této doby.

Vaše společnost byla vždy seriózní a dovoluji si vyslovit přesvědčení, že problém bude brzy vyřešen.
Re: Výběr podpisového certifikátu
12. 10. 2016 13:43
Dobrý den,
problém evidujeme a bude řešen.
Problém se objevuje pouze na Windows 10 po KB aktualizaci, která změnila volání knihovny capicom.dll.
Bohužel ale není možné určit zda se jedná o chybu microsoftu, protože chyba je evidována pouze na OS Windows 10.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil svihlik (12. 10. 2016 13:44).
Re: Výběr podpisového certifikátu
20. 10. 2016 14:05
Mám nové certifikáty, jak DID, tak osobní podpisový, oba mají SHA1 / 256/ ale při podpisu mi program stále hlási nekorektní podpis, opravte certifikát, Prosím co dál? Děkuji.
Re: Výběr podpisového certifikátu
20. 10. 2016 14:10
Dobrý den,
prosím pošlete přesný popis chybového hlášení aplikace nebo kontaktujte technickou podporu na čísle 311 202 111.
Dle Vašeho popisu chybového hlášení není možné chybu identifikovat.
Zdravím Vás,

když chci změnit certifikát, tak při výběru (ne přes tři tečky), ale přes číslo certifikátu - aby mi to nevytuhlo "po výběru aktuálního certifikátu" se mi nový certifikát neuloží. Má současná verze aplikace PartnerLinku je 1.10.3 a používám systém Win10.

Můžete mi prosím napsat, jak dále postupovat?

S pozdravem Anna Pecháčková, VFN
Re: Výběr podpisového certifikátu
26. 10. 2017 12:27
Dobrý den,
po výběru certifikátu je potřeba ještě znovu potvrdit volbu v nastavení OK.
Změna certifikátu je pouze zobrazena v čísle certifikátu ostatní hodnoty jsou stejné.
Nefunkčnost volby tři tečky je na straně používaní neaktuální verze aplikace, ale na funkčnost aplikace nemá vliv.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil svihlik (26. 10. 2017 12:34).
Autor:

Váš email:


Předmět:


Prevence spamu:
Prosim, zadejte kod, ktery vidite v obrazku pod timto textem. Jestlize je kod spatne citelny, zkuste jeho obsah odhadnout. Zadate-li chybny kod, bude vygenrovan obrazek novy a muzete zkusit stesti znovu.
CAPTCHA
Příspěvek:
Toto je moderované diskusní fórum. Váš příspěvek zůstane skryt dokud nebude schválen moderátorem nebo administrátorem.