Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Chyba 17810

Autor Vondráková 
Chyba 17810
28. 01. 2011 00:08
Dobrý den,

mám zaplacenou licenci PartnerLink zatím používám jenom s ČSSZ ,ale mám problém při odesílání přihlášek a odhlášek příjde hlášení: Vaše podání ONZ bylo zamítnuto chybový kod 17810 - Při dešifrování došlo k chybě. Když to odešlu Portlinkem tak to projde.Novou verzi mám staženou.
Prosím můžete mi poradit? Určitě někde při nastavení dělám chybu,ale nevím jakou,snažila jsem se vše nastavit jak v Portlinku.
PartnerLink jsem uvítala,protože chci využívat VZP a ostatní ZP.

Moc děkuji a přeji krásný den

Vondráková
Re: Chyba 17810
31. 01. 2011 09:32
Dobrý den,
tato chyba je způsobena špatně zvoleným šifrovacím certifikátem ČSSZ.
Je zapotřebí otevřít Nastavení - Portál veřejné správy - ČSSZ a jako šifrovací certifikát nastavit certifikát DIS.CSSZ.2010.
Pokud jej volíte ze systémového úložiště a nevidíte jej, tak zvolte možnost načítání ze souboru a certifikát načtete z tohoto umístění:
C:\ProgramFiles\NzServis\PartnerLink\Certificates\PVS\
Autor:

Váš email:


Předmět:


Prevence spamu:
Prosim, zadejte kod, ktery vidite v obrazku pod timto textem. Jestlize je kod spatne citelny, zkuste jeho obsah odhadnout. Zadate-li chybny kod, bude vygenrovan obrazek novy a muzete zkusit stesti znovu.
CAPTCHA
Příspěvek:
Toto je moderované diskusní fórum. Váš příspěvek zůstane skryt dokud nebude schválen moderátorem nebo administrátorem.