Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Fatální chyba v aplikaci

Autor Vondráková 
Dobrý den,
dnes mám problém odeslat cokoliv na ČSSZ, grogram mi oznámi,že mám fatální chybu v aplikaci, za Partnerlink se mi omluví a program uzavře.
Prosím můžete poradit? Je to docela problém nemůžu nic odesílat.

Děkuji

Vondráková
Dobrý den,
pokud problém přetrvává, tak nám prosím zašlete tento soubor:
C:\ProgramFiles\NzServis\PartnerLink\Data\PartnerLink_warm.txt
Zašlete jej na portlink@nzservis.cz
Re: chyba 1046
15. 03. 2011 10:33
Dobrý den,

po instalaci PartnerLinku mám problém cokoliv odeslat na OSSZ.
Program mi oznámí chybu 1046.
Přihlašuji se certifikátem a vše mám stejně nastavené jako v PortLinku.
Prosím můžete mi poradit v čem je problém ?

Děkuji Janíčková
Dobrý den,
jste si jistá přihlašováním certifikátem na PVS ?
Vyzkoušejte prosím přihlášení na Váš účet na přihlašovací stránce portálu.
https://bezpecne.podani.gov.cz/default.aspx
Zde zároveň ověřte nastavení Vašich služeb.
Pro ověření si otevřete nastavení původního Portlinku a pokud se Vám zde zobrazí vyplněný identifikátor, tak se s největší pravděpodobností přihlašujete identifikátorem.
Autor:

Váš email:


Předmět:


Prevence spamu:
Prosim, zadejte kod, ktery vidite v obrazku pod timto textem. Jestlize je kod spatne citelny, zkuste jeho obsah odhadnout. Zadate-li chybny kod, bude vygenrovan obrazek novy a muzete zkusit stesti znovu.
CAPTCHA
Příspěvek:
Toto je moderované diskusní fórum. Váš příspěvek zůstane skryt dokud nebude schválen moderátorem nebo administrátorem.