Dobrý den,
chyba je zřejmě způsobena tím, že se na PVS ve skutečnosti přihlašujete kombinací uživatelského jména(identifikátoru) a hesla.
Tento způsob přihlašování používá naprostá většina uživatelů.
Toto ověřte v nastavení předchozího programu PortLink.
Jakmile v něm otevřete nastavení, tak tyto údaje uvidíte. Pravděpodobně tu budou vyplněny a nebude zaškrtnuto přihlašování certifikátem.
Do programu PartnerLink je zadáte zde: Nastavení - Portál veřejné správy - Přihlašovací údaje
Zvolíte tedy jménem a heslem a údaje vyplníte.
Heslo ovšem nemůžete opsat, protože je skryté. Pokud jej nenajdete, tak je zapotřebí zavolat na infolinku Portálu veřejné správy:800202122
Můžete se s nimy domluvit na zaslání nového hesla na email.