Dobrý den,
jedná se s největší pravděpodobností o špatně zadané údaje na PVS.
Tyto údaje se zadávají zde: Nastavení - Portál Veřejné Správy - Přihlašovací údaje
Pokud si vyplněním nebudete jistí, můžete si otevřít původní program Portlink a v Nastavení ověřit, zdali se přihlašujete certifikátem,
nebo kombinací uživatelského identifikátoru a hesla.
V programu zvolte Zobrazit - Přihlašovací stránka PVS a zkuste se přihlásit na svůj účet.
Pokud se přihlásíte údaji, které máte vyplněny v nastavení, tak ověřte nastavení služeb a variabilního symbolu přímo na účtu PVS.
Jestliže se vám stále nedaří odeslat data přes PVS můžete je kontaktovat na čísle: 800202122
V případě, že by jste potřebovali další rady, kontaktujte nás prosím telefonicky na čílse 311202111.