Chyba je bohužel skutečně na straně PVS.
Nemůžeme s touto situací nic udělat. Do PartnerLinku verze 1.5.7.0. jsme přidali tlačítko odeslat vše, které nabídne odeslání všech připravených zpráv a zároveň urguje na PVS doručení doručenek do aplikace u všech podání, které není označeno zelenou fajfkou.
Portál má již více než 3. týdny technické komplikace. (Výpadky serverů, výpadky doručenkových serverů, a jejich přetížení)
Největší šance na úspěšné podání je v této situaci v ranních hodinách, ccam před 8. (zkušenost našich uživatelů).
Ohledně doručenek do aplikace a doručovacích emailů, je opak pravdou.
Více směrodatné jsou doručenky zaslené emailem.
PVS nená jejich doručování takové problémy s jako s doručenkami do aplikací uskutečňujících epodání.
Chodí zpravidla mnohem dříve než se změní stav v aplikaci.
Zároveň se nyní stává, že PVS zašle do aplikace zprávu, že epodání neprošlo a přitom přijdou všechny potrvrzující emaily.
V této situaci je opět zapotřebí řídit se dle emailových doručenek.
Všechny tyto technické problémy by dle nás budou odstraněny, jakmile ČSSZ přejde na nový portál VREP.