Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

Klíč neexistuje

Autor Dan Tomík 
Klíč neexistuje
23. 10. 2012 16:38
Dobrý den,

program PartnerLink zobrazuje chybovou zprávu "Při podepisování byl oznámen kryptografický problém"
"Hlášený problém: Klíč neexistuje"
Používáme verzi PartnerLinku 1.7.5.0 na Windows 7

Našel jsem na Vašem diskuzním fóru návod - s tím, že mám odinstalovat a znovu nainstalovat certifikát ve formátu *. PFX
Z mé certifikační autority (Postsignum) ovšem dostanu jen certifikát ve formátu *.DER nebo *.PEM

jak můžu problém s podepisováním vyřešit?

Dan Tomík
Re: Klíč neexistuje
24. 10. 2012 08:55
Dobrý den,
nejprve certifikát zkontrolujte v sytémovém úložišti.
Internet explorer - Nástroje - Možnosti internetu - Obsah - Certifikáty
Certifikát musí být v záložce osobní a mít privátní klíč.
Certifikát ve formátu *.PFX vytvoříte na stejném místě v systémovém uložišti.
Jestliže je v úložišti ostatní uživatelé, tak je špatně nainstalovaný.
Byl naistalovaný pomocí souboru *.cer, nebo *.der na počítač, ne uživatelský účet, kde nebyla vytvořena žádost o certifikát.
Jetliže si nevíte rady, zkuste nás kontaktovat na čísle: 311202111
Re: Klíč neexistuje
24. 10. 2012 11:45
Dobrý den,

žádost o nový certifikát se odesílala z jiného počítače a nový certifikát byl po importu v úložišti Ostatní uživatelé.
Pomohla až následná konverze certifikátu pomocí utility XCA

děkuju za nakopnutí :-)
Dan Tomík
Isotra a.s.
Autor:

Váš email:


Předmět:


Prevence spamu:
Prosim, zadejte kod, ktery vidite v obrazku pod timto textem. Jestlize je kod spatne citelny, zkuste jeho obsah odhadnout. Zadate-li chybny kod, bude vygenrovan obrazek novy a muzete zkusit stesti znovu.
CAPTCHA
Příspěvek:
Toto je moderované diskusní fórum. Váš příspěvek zůstane skryt dokud nebude schválen moderátorem nebo administrátorem.