Dobrý den,
nejprve zkuste znovu zvolit Váš popisový certifikát v nastavení aplikace a znovu zkuste odeslání dávky.
V případě neúspěchu vyzkoušejte následující postup:
1. Zavřete aplikaci PartnerLink.
2. Zkontrolujte, zdali máte zálohu vašeho kvalifikovaného certifikátu ve formátu *.PFX (se soukromým klíčem)
3. Pokud ano, tak odeberte Váš certifikát ze systémového úložiště. (Internet Explorer–Nástroje–Možnosti Internetu–Obsah–Certifikáty–Osobní)
4. Následně nainstalujte Váš certifikát zpět ze zálohy (PFX soubor) a při instalaci nezaškrtávejte pole povolit silnou ochranu privátního klíče.
5. Nastavte znovu Váš certifikát v aplikaci PartnerLink a zkuste znovu zpracovat dávku. (pro jistotu ji znovu načtěte)
V případě, že používáte certifikát, který je uložen na čipové kartě, tak je postup následující:
1. Odstraňte certifikát z úložiště. (Internet Explorer – Nástroje – Možnosti Internetu – Obsah – Certifikáty – Osobní – tlačítko Odebrat)
2. Pomocí aplikace, která slouží k práci s čipovou kartou certifikát znovu nainstalujte do systému.
3. Nastavte znovu Váš certifikát v aplikaci PartnerLink a zkuste znovu zpracovat dávku. (pro jistotu ji znovu načtěte)
V případě nejasností nás prosím kontaktujte telefonicky na čísle: 311202111