Dobrý den,
vyzkoušejte prosím následující postup:
1. Zavřete program PartnerLink.
2. Zkontrolujte zdali máte zálohu vašeho kvalifikovaného certifikátu ve formátu *.PFX (s soukromým klíčem)
3. Pokud ano tak odeberte Váš certifikát ze systémového úložiště. (Internet Explorer – Nástroje – Možnosti Internetu – Obsah – Certifikáty – Osobní)
4. Následně nainstalujte Váš certifikát zpět ze zálohy (PFX soubor) a při instalaci nezaškrtávejte pole povolit silnou ochranu privátního klíče.
5. Nastavte znovu Váš certifikát v programu PartnerLink a zkuste znovu zpracovat dávku. (pro jistotu ji znovu načtěte)
Pokud zálohu nemáte tak:
nejprve zkontrolujte, zdali máte certifikát nainstalovaný správně v úložišti.
Ovládací panely - Možnosti internetu - Obsah - Certifikáty
Certifikát musí být v záložce osobní a obsahovat privátní klíč.
Teprve pokud ověříte následující skutečnosti, tak můžete vytvořit zálohu certifikátu (i s privátním klíčem) pomocí funkce exportovat.
Poté provédst postup pospsaný výše.