Dobrý den, když chceme vygenerovat objednávku na novou verzi PARTNERLINKU 1.9.0., nejde to, při kliknutí přidat do košíku nereaguje, máme nainstsalován OS Windows 7, a verzi EXPLORERU 8, jde s tím něco udělat?
Objednávku jsme proto odeslali naskenovanou mailem na adresu obchod@nzservis.cz.
Děkuji.
Re: Nelze vygenerovat objednávku
18. 02. 2014 11:50
Dobrý den,
verze IE 8 není podporována.
Pro korektní provedení objednávky je potřeba použít IE 9 a vyšší nebo jinou alternativu.
Autor:

Váš email:


Předmět:


Prevence spamu:
Prosim, zadejte kod, ktery vidite v obrazku pod timto textem. Jestlize je kod spatne citelny, zkuste jeho obsah odhadnout. Zadate-li chybny kod, bude vygenrovan obrazek novy a muzete zkusit stesti znovu.
CAPTCHA
Příspěvek:
Toto je moderované diskusní fórum. Váš příspěvek zůstane skryt dokud nebude schválen moderátorem nebo administrátorem.