Vítejte! Přihlásit se Vytvořit nový profil

Rozšířené vyhledávání

chybové hlášení "Chyba Klient?"

Dobrý den,

začali jsme používat aplikaci PartnerLink pro komunikaci se zdravotními pojišťovnami. V souboru, který je vytvořen naším mzdovým programem, zřejmě chybí identifikační údaje firmy a při jeho odeslání PartnerLink hlásí chybu "Chyba Klient?". Požádala jsem správce našeho mzd.programu o opravu, tvrdí, že soubor je v pořádku a identifikační údaje se zadávají v PartnerLink, viz. komunikace z helpdesku. V PartnerLink jsem nenašla kam údaje firmy zadat, neměli by být součástí souboru, který je vytvořen mzdovým programem?
Děkuji za odpověď.
P. Ducháčková


---------------------------------------------
Původní zpráva:

Dobrý den,
pro elektronickou kominukaci se zdravotními pojišťovnami (kromě VZP)jsme začali používat aplikaci PartnerLink. V souboru, který vytvoří RON chybí identifikace zaměstnavatele, natahuje se pouze IČO, viz. příloha.
Ve mzdách/systém/správa databáze/aplikace nebo údaje zpracované firmy máme údaje o firmě zadané.
Lze tyto údaje do souboru vytvrářeného RONem doplnit?
Děkuji
P. Ducháčková

Dobrý den.
Tyto údaje si musíte nastavit v Partnerlinku, soubor je v pořádku.
Píchová
Re: chybové hlášení "Chyba Klient?"
03. 04. 2014 15:31
Dobrý den,
pouze na základě chybového hlášení není možné identifikovat problém.
Prosím kontaktujte technickou podporu na tel.čísle 311 202 111.
Autor:

Váš email:


Předmět:


Prevence spamu:
Prosim, zadejte kod, ktery vidite v obrazku pod timto textem. Jestlize je kod spatne citelny, zkuste jeho obsah odhadnout. Zadate-li chybny kod, bude vygenrovan obrazek novy a muzete zkusit stesti znovu.
CAPTCHA
Příspěvek:
Toto je moderované diskusní fórum. Váš příspěvek zůstane skryt dokud nebude schválen moderátorem nebo administrátorem.